close

2010年全球票房超過10億美金的《魔境夢遊》回來了,【魔境夢遊2:時光怪客】台灣地區的上映日期為2016/05/27。
所有角色全員到齊,包括紅皇后安海瑟威(White Queen Anne Hathaway)、紅皇后海倫娜寶漢卡特(Red Queen, Helena Bonham Carter)、
瘋帽子先生強尼戴普 (The Mad Hatter, Johnny Depp) 等,另外還加入脾氣暴躁卻又處處出糗的新角色「時光怪客」(Time),
要再次帶領觀眾經歷魔境世界的奇幻冒險。 

"Alice Through The Looking Glass" 電影原聲帶主題曲將收錄紅粉佳人(P!nk)最新單曲   << Just Like Fire >> !!

Just Like Fire     P!nk
就像火焰一樣

I know that I'm running out of time
我知道我已經沒有時間了
(I want it all, mmm, mmm)
(全部我都想要)
And I'm wishing they'd stop tryna turn me off
希望其他人停止阻擋我

I want it all, mmm, mmm
全部我都想要
And I'm walking on a wire, trying to go higher
我走在鋼索上,試著往上走
Feels like I'm surrounded by clowns and liars
感覺周圍都是小丑和騙子

Even when I get it all the way
即使我付出一切
(I want it all, mmm, mmm)
(全部我都想要)

We can get 'em running, running, running
我們可以讓火焰竄啊竄,竄啊竄,竄啊竄
We can get 'em running, running, running
我們可以讓火焰竄啊竄,竄啊竄,竄啊竄

****************** imskyro ***********************
Just like fire, burning out the way
就像火焰一樣,燒出一條路來
If I can light the world up for just one day
如果我能照亮世界 即使只有一天
Watch this madness, colorful charade
看看這個瘋狂,多采多姿的比手畫腳遊戲
No one can be just like me any way
沒有人可以像我一樣

Just like magic, I'll be flying free
就像魔法,我將會自由飛翔
I'mma disappear when they come for me
當他們來找我時我就會消失
I kick that ceiling, what you gonna take?
我可以踢到天花板,你可以做什麼呢?
No one can be just like me any way
沒有人可以像我一樣
Just like fire, uh...
就像火焰一樣

And people like to laugh at you cause they are all the same, mmm, mmm
人們喜歡嘲笑你 因為他們都是一個樣子
See I would rather we just go our different way than play the game
我寧願走不一樣的路,也不願一起參與這場遊戲
And no matter the weather, we can do it better
不管天氣如何,我們可以做得更好
You and me together, forever and ever
你和我在一起,永遠在一起
We don't have to worry about a thing,  about a thing
我們不需要擔心任何事,任何事

We can get 'em running, running, running
我們可以讓火焰竄啊竄,竄啊竄,竄啊竄
We can get 'em running, running, running
我們可以讓火焰竄啊竄,竄啊竄,竄啊竄

So I can get it running
如今我可以讓火焰竄啊竄
Just cause nobody's done it
因為以前沒有人可以做到
Y'all don't think I can run it
你們都不相信我可以做得到
But look, I've been here, I've done it
但是看看現在的我,我已經做到了

Impossible?
不可能?
Please Watch, I do it with ease
看看我,完全不費吹灰之力
You just gotta believe
你只要相信
Come on, come on with me
來吧,跟著我一起
Oh, what you gonna do?
(What, what?)
Oh, what you gonna do?
(What, what?)
Oh, what you gonna do?
(What, what?)
Oh, what you gonna do?
喔~ 你可以做什麼呢?

arrow
arrow

    未來預想圖 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()