close

捍衛戰士:獨行俠(Top Gun:Mavericks)第2支預告片在12月16日晚間全球同步釋放,更多精彩的戰鬥機飛行畫面,更令人期待明年夏天的正式上映。

除了看最新最新精彩的電影預告之外,也順便溫習經典的英文老歌 Take my breath away

 

 

Take my breath away     

作詞: Giorgio Moroder/Tom Whitlock
作曲: Giorgio Moroder/Tom Whitlock
原唱: Berlin     發行:1986

Watching every motion in my foolish lover's game
看著我在這個愚蠢戀人遊戲中的一舉一動

On this endless ocean finally lovers know no shame
在這個無邊際的海洋中,戀人們終於知道不再害羞

Turning and returning to some secret place inside
轉身回到心裡某個秘密地方

Watching in slow motion as you turn around and say
看著你緩緩地轉身過來對我說

Take my breath away
你真是令我神魂顛倒

Take my breath away
你真是令我神魂顛倒

 

 

Watching I keep waiting still anticipating love
看著我仍然在等待,仍然期盼著愛情

Never hesitating to become the fated ones
從不猶豫變成命運的犧牲者

Turning and returning to some secret place to hide
轉身回到某個秘密地方隱藏起來

Watching in slow motion as you turn to me and say
看著你緩緩地轉身過來對我說

Take my breath away
你真是令我神魂顛倒

Through the hourglass I saw you
透過沙漏,我看見了你

in time you slipped away
你一下子就溜走了

When the mirror crashed I called you
當鏡子破裂時,我呼喚著你

and turned to hear you say
轉過身聽到你說

If only for today I am unafraid
如果只是為了今天,我也不再害怕

Take my breath away
你真是令我神魂顛倒

Take my breath away
你真是令我神魂顛倒

 

 

Watching every motion in this foolish lover's game
看著我在這個愚蠢戀人遊戲中的一舉一動

Haunted by the notion
被某個念頭糾纏著

somewhere there's a love in flames
某個地方有個燃燒中的愛情

Turning and returning to some secret place inside
轉身回到心裡某個秘密地方

Watching in slow motion as you turn to me and say
看著你緩緩地轉身過來對我說

Take my breath away
你真是令我神魂顛倒

My love, take my breath away
我的最愛,你真是令我神魂顛倒

arrow
arrow

    未來預想圖 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言